Sunday, April 17, 2011

♥ Vogue For Virtue: Charity Outing

Hey readers, today is Monday and it's raining right now. What plan do you guys have?
I feel it's better to stay at home during this weather. Haha.
Yet, after three days non-stop activities, I should give myself a good rest.
Well, gonna blog a short post, the Charity Outing of Vogue For Virtue.
All of us gathered at Queensbay at 10am, and we were separated into two teams.
Each team went to different orphanage. I was Team A, we went to Bukit Mertajam and Batu Maung.
Thanks to Phei Tze, the organizer for fetching us. What a bad day, we got into an accident.
Fortunately, it wasn't serious and at the end no report had made. Lol*
Okay, skip that. Let's check out the pictures.

Good morning!


My teammates, Vincy and Jane.

Reached.

The kids welcomed us! :)


This little cute girl impressed me a lot.


Look at her! Hahaha.


Fancy. Elise

So pity! :'(

She's cute I tell you. :P

We gave them some new clothes and shoes. Hehe

Elise and I were helping her to wear. Lol*


Look at Issac daddy, Elise will be the mama. Haha!

Group photo!


♥  ♥   ♥ ♥       ♥ ♥  ♥ ♥   ♥ ♥ 

Because of this kind of weather, I feel like napping right now. Duhh.
But I wanna watch drama or something, I don't want just waste my time in the dream! Lol*
By the way, I heard many people said that "A Chinese Ghost Story" was nice?
At first I saw the poster, I don't feel like watching already and the word "Chinese"??
Yet, how was "The Roommate"? Any comments? I wanna watch that. 
Well, tomorrow I might going to Raja Uda eat yam rice. I'm so craving for it!
It's worth to eat, cheap and delicious! Yummy! :D
Alright, till then. Xoxo

 Grace

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete