Saturday, June 25, 2011

♥ Spotlite Teen Idol 2011 - Semi Final

I'm blogging again! Actually I'm trying hard to blog often, did you guys feel that?? Hahaha.
Oh, after I came back from Sarawak, the first thing I wanna say to you readers is....
"Don't expect too much on my part in the movie, The Hunter. I'm just a damn small character, Fabian as well."
LOL! Yes I know right, is so ironic man. I don't know how to explain anyway. =.=
Alright, forget about it. At least it was a "good start" for us. Lol*
Okay, I was hanging out with Sook Lee darling this afternoon, lunch and movie, shopping...
Had a fun time with her. It's been a while like two months plus! Miss her. :)
Well well, gonna blog about Spotlite Teen Idol - Semi Final.
Please allow me to blog in chinese as I'd blogged before in Spotlite's blog. Lol*
Just take it easy laa. Haha. It's abit weird though.

♥  ♥   ♥ ♥       ♥ ♥  ♥ ♥   ♥ ♥ 
Halo!大家还记得我吗?我是F9, Grace钟欣燕。又跟大家见面了!
因为我成功进入Spotlite优选校花校草的总决赛!
我想说,我真的真的真的非常开心能在13位校花当中脱颖而出,成为Top 7
真的没想到我竟然走到这一步了耶!呵呵
这次要非常谢谢评审们又给我一次能站在舞台上表演的机会,我会好好珍惜的。J

On the way to KL.

Facekara 聚一聚. With Reven.

Nicholas. Myself. Reven. Jun. Louis

The Girls.


Handsome Guys and Pretty Girls.

♥  ♥   ♥ ♥       ♥ ♥  ♥ ♥   ♥ ♥ 

校花校草们,我迫不及待就想看到你们了,还记得我们在hotel玩得多疯啊!好怀念哦!
虽然一些已经没办法进入决赛,但我还是会想你们的,
佩莉!纬纬!你们在哪儿?Keep in touch alright? :) 
还记得半决赛的前一天,我和芷菱,草莓,佩莉在床上聊到三更半夜才睡觉。哈哈!
这次决赛不行了哟!呵呵* 告诉你们一个秘密,工作人员安排给我们的房间超大间的,变成我们有点害怕,四个人就打算睡在同一间房。
真的很好笑,我们把全部床都搬去同一间。真的很没有胆勒我们!哈哈!



佩莉,草莓,芷菱,我

Supper time!

Chilling time! :D

囧囧囧。。。

♥  ♥   ♥ ♥       ♥ ♥  ♥ ♥   ♥ ♥ 

一大早。。




四个女生,一张床。

♥  ♥   ♥ ♥       ♥ ♥  ♥ ♥   ♥ ♥ 

比赛当天,我带来的才艺表演是唱张惠妹的“勇敢”和呈献中国民族舞 傣族
很多人都不懂什么是民族舞,所以这次就让大家欣赏吧!是一支非常优美的舞蹈。嘻嘻*
我对自己的表现蛮满意的,至少没有出错。我每次最担心就是自我介绍的环节了!哈哈!
幸好,那天有校草们在台下的支持及欢呼声,我才能克服我的紧张-nessLOL
要谢谢你们勒!Nicholas, Jason, Jun, Louis etc.. :D









Love this! :D



最上镜校花奖。Hehe


Top 7!

♥  ♥   ♥ ♥       ♥ ♥  ♥ ♥   ♥ ♥ 

除了成功进入总决赛以外,我还获得了最上镜校花奖!很意外,也很开心!
这是我从来都没有预料到的因为我觉得每个校花都有机会,
而且我对自己的外表不是很有信心,也不觉得自己很上镜咯!哈哈!
又再一次谢谢评审们给我的肯定,让我更充满了自信心!嘻嘻*
告诉你们哦,半决赛的那天是我第一次在没有在家人的陪同下,去KL那么远参赛。
我觉得我终于长大了!一路以来,都是有家人或妈妈的陪伴下比赛,这次就例外。
因为,我的家人都不方便过来支持我。
但是,我知道我的家人和我槟城的朋友都一直在支持我。谢谢你们!:D

One Fm DJ and Steven Sunny (make up artist).

Reven. Chiaki



Spotlite teems.

Spotlite 优选校花校草宣传大使,Adrian 陈凯旋

♥  ♥   ♥ ♥       ♥ ♥  ♥ ♥   ♥ ♥ 

在这次的比赛中,非常高兴可以认识到很多朋友。
大家都很亲切,很friendly有时,还玩得挺疯的!哈哈!
比赛的前一晚,我还跟三位来自柔佛的校花聊到三更半夜才能睡著。呵呵
最后,要非常感谢台前幕后的工作人员,化妆师,发型师,辛苦你们了。
还有谢谢Chew Min, Feeling, Taro, Ivy, Yvonne 和 David
他们都很好相处,也很照顾我们,载我们回酒店啊,Sungai WangPudu
Terima Kasih Manyak-Manyak! J

 Winks*

♥  ♥   ♥ ♥       ♥ ♥  ♥ ♥   ♥ ♥ 

Back to normal now. Err guys...I WANNA LEARN ENGLISH!! Yes I mean it..
I was chatting with my aunt and she recommended me a tutor, Mrs Lee.
My aunt praised her that she's really a good teacher and it's one-to-one or one-to-two. 
Probably I'll go for her class after exam, Sook Lee perhaps cause both of us wanna improve our English. Hahaha
To be frank, I don't feel my english standard is at high level and I admit it. Nothing to be shameful right!
How I hope I can speak more fluently like the angmo? So envy! Hence, I go for it! :D
By the way, my B is leaving Malaysia tomorrow for 8 days! Omg, so long!
Tell you, I'm gonna miss him like mad! :'(
Take care alright baby? See you after 8 days...Mwah!
Xoxo

 Grace

No comments:

Post a Comment